poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Valeria kocha Jorga!

Dziś na asku przetłumaczyłam ich rozmowy. Nie mogę w to  uwierzyć. Kiedy zapytałam Jorge czy jest ze Stephie(bo z wcześniejszej rozmowy Vale i Jorga wynikało ,że nie ) okazało się ,że nie jest. Na moje pytanie odpisał : Noo. Wtedy napisałałam do Valeri czy kocha Jorge. Ona odpisała: Si me amo jorge . A na pytanie : Czy jest z Jorgem ,odpisała: U.U Czekam na więcej! Dam znać!!! Aktualizacja: Okazało się ,że to nie były prawdziwe konta. Ktoś się podszywa po prostu pod Vale i Jorga! Ale te konta są bardzo realistyczne, tym bardziej ,że obserwują je mase osób!!!

1 komentarz:

  1. Hej!
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards! Dlaczego?
    Ponieważ podoba mi się jak piszesz, a piszesz dużo. Na pewno nie tylko mnie to się podoba, bo masz fanów. I to wielu...!
    Tu znajdziesz potrzebne informacje:
    http://violetta-na-zawsze-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Zuzanna!@

    OdpowiedzUsuń